vineri, 24 ianuarie 2014

Something sweet / Ceva dulce

English
Since I was a child, eating sweets was one of my favorite part of the day and I sometimes wonder how I didn't get fat because I could LI-TE-RA-LLY eat a good quantity of chocolate per day. Leaving that aside, as time went by, I realized that if I want something sweet, chocolate is not my only option and I could also reach for healthier and more natural sweets like honey, maple syrup or fruits.

Since my last post was about the benefits of nuts let's make good use of them! Today's recipe has no name (I am open to suggestions), actually my wonderful fiance, Alin, made it once and I had fallen in love with it. You will just need 3 ingredients and those are:
- bananas
- nuts
- honey


As for the quantities, I usually use one banana, a handful of nuts (5 or 6) and 3 teaspoons of honey, but if you prefer it extra sweet, it's up to you to decide on the number of teaspoons of honey you will use.

The method is really simple, just slice the banana, put it into a bowl, then add the nuts, the honey, mix it all together and voila, that's it! You've just created a very tasty, natural and healthy desert, that has no name :) so if you do try it and come up with a name for it please share it with me in the comment section below.

Bon appetit!


Română
De când mă știu am fost înnebunită după dulciuri și câteodată stau și mă gândesc cum de nu m-am îngrășat, pentru că PUR ȘI SIMPLU obișnuiam să mănânc cantități enorme de ciocolată pe zi. Lăsând asta la o parte, odată cu trecerea timpului am realizat că dacă îmi doresc ceva dulce, ciocolata nu este singura mea opțiune și pot să mă îndrept spre alte alimente dulci, mai sănătoase și naturale ca și mierea, siropul de arțar sau fructele.

Având în vedere că ultima mea postare a fost despre beneficiile consumului de nuci, m-am gândit să vă dau o idee în ce combinații ati putea să le utilizați. Rețeta de astăzi nu are nici un nume (sunt foarte deschisă oricăror sugestii), defapt logodnicul meu minunat, Alin, a inventat-o și de atunci nu mă mai satur de ea. Aveți nevoie de doar 3 ingrediente:
-banane
-nuci
-miere

În ceea ce privește cantitățile, eu folosesc o banană, un pumn de nuci (aproximativ 5-6) si 3 linguriță de miere, dar dacă preferați să fie extra dulce, rămâne la latitudinea voastră să puneți câte lingurițe de miere doriți.


Modul de preparere este foarte simplu, trebuie doar să tăiați banana, o puneți într-un bol, adăugați nucile, mierea, amestecați toată compoziția și voila, asta e tot! Ați creat un desert foarte gustos, natural și totodată sănătos care nu are niciun nume :) așadar dacă vă decideți să încercați această reteță și aveți o idee de cum ar putea să se numească, vă rog să îmi lăsați un mesaj în secțiunea de comentarii de mai jos.

Poftă bună!










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu