marți, 4 februarie 2014

DIY Decorative material vase/ Vază decorativă

As I told you in my first post, this blog is not going to be all about food and healthy eating, but also about beautiful things, like for example Do It Yourself projects. Since it is still February and I am deperately waiting for spring to arrive, I though why not make a pretty vase and flower arrangement so I'll bring spring earlier, at least into my house.

După cum am menționat în prima mea postare, acest blog nu va fi doar despre mâncare și o alimentație sănătoasă, ci și despre multe lucruri minunate ca de exemplu cum să vă confecționați singuri unele lucruri. Întrucât ne aflăm încă în luna februarie și aștept cu nerăbdare să vină primăvara, m-am gândit de ce să nu aduc un strop de primăvara la mine acasă și astfel a luat naștere proiectul: Vaza cu flori.

For this you will need:
- material
- a jar
- lace ribbon (or whatever you prefer)
- scissor
- glue (I've used Picătura)
- flowers

Pentru acest proiect veți avea nevode de:
- material
- un borcan
- panglică din dantelă (sau din orice doriți)
- foarfecă
- lipici (eu am folosit Picătura)
- flori


Step 1 / Pasul 1




Step 2/ Pasul 2
Pull all the material so it will cover the jar. After that tie the lace ribbon on top of the jar, so it will hold the entire material./ Pur și simplu prindeți tot materialul astfel încât să fie tot borcanul acoperit cu el. După aceea legați panglica din dantelă astfel încât să țină materialul.

Step 3 / Pasul 3
Cut the unnecessary material and trim as you like./ Tăiați materialul care este în plus și aranjați restul după cum doriți.

Step 4/ Pasul 4
If you like it this way, you can stop at this point without adding the second ribbon. I wanted to make it even more prettier, but it is up to you to decide on yours. Step 4 consists of adding some glue to the second ribbon and stick it to the jar./ Dacă sunteți mulțumit de cum a ieșit vaza până acum, puteți să o lăsați așa. Eu am decis să o mai înfrumusețez așa că am adăugat a doua panglică din dantelă, însă rămâne la latitudinea voastră să decideți. Pasul 4 presupune să lipiți a doua panglică de vază.


Step 5/ Pasul 5
Choose the flowers you will use./ Alegeți florile pe care le veți folosi.

Step 6/ Pasul 6
Arrange / Aranjați


After you finish, put it in a place where it will stand out, so anyone can admire it :)/ După ce ați terminat puneți vaza într-un loc unde să iasă în evidență și să fure privirile tuturor :)





2 comentarii:

  1. Foarte frumos! <3 Imi place! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur mult ca iti place. E chiar usor de facut, nu iti ia mai mult de 30 de minute. Daca cumva vei recrea vaza, fa-i o poza si te rog sa mi-o trimiti, o voi pune pe blog. Sunt foarte curioasa cum iti va iesi :)

      Ștergere