vineri, 7 februarie 2014

Ideas for small spaces/ Idei pentru locuri înguste

English
Due to the fact that the place where I live is relatively small, I've been searching, these days, for interesting ideas on how to store things when you lack of space, and I thought why not share it with my readers. Don't get me wrong, I am very happy with my small place, because it's so cozy and intimate, but it's just that, sometimes I don't know where and how to store things that I don't really need at that moment.

So today I leave you with these pictures that I have gathered, hoping it will be as useful for you as it is for me.

Română
Având în vedere că locuința mea este relativ mică, am căutat zilele acestea niște idei interesante cu privire la cum, și unde să îmi depozitez lucrurile atunci când duc lipsă de spațiu, și m-am gândit de să nu le împart cu voi, cititorii mei. Nu mă înțelegeți greșit, eu sunt foarte fericită în locuința mea mică, pentru că este atât de intimă și confortabilă, însă sunt momente în care nu știu unde și cum pot pune toate chestiile de care nu am nevoie pentru o perioadă mai lungă de timp.

Deci astăzi, vă las cu câteva poze adunate și cu speranța că vă vor fi la fel de utile precum îmi sunt mie.







2 comentarii: