sâmbătă, 12 aprilie 2014

Easter table/ Masa de Paște

                                                                                 English
As you all know, Easter is just around the corner... Can you believe how fast time flies? To me, it seem like we are still at the beginning of the year, but actually we are almost getting to the middle of it. Anyway, even if we want to or not, Easter is coming and we must offer it the celebration it deserves. That's why, I gathered these pictures for you, my wonderful readers, in case you are lacking inspiration and struggling with the decoration of this event. From my point of view, you must definitely include 3 elements: fresh flowers, candles and of course colourful eggs.
We are not planning to stay in Cluj for Easter, we will most probably go to Satu Mare and Oradea to be with our families, but next year, I am thinking of organizing Easter in our home and invite everyone over :) How do you celebrate Easter?
Română
După cum bine știți, sărbătoare de Paște se apropie cu pași foarte foarte repezi...Vă vine să credeți cât de repede trece timpul? Eu încă mă simt la început de an, deși ne îndreptăm spre jumătatea lui. Oricum, fie că ne dorim sau nu, că suntem pregătiți sau nu, Paștile vine și trebuie să îi acordăm atenția meritată. Tocmai de aceea, am strâns, aceste poze pentru voi, cititorii mei minunați, în cazul în care nu aveți inspirație și idei în legătură cu decorarea casei de Paște. Din punctul meu de vedere, nu ar trebui să vă limpsească 3 elemente importante: flori, lumânări și binențeles ouă cât mai colorate.
Noi nu vom rămâne în Cluj de Paști, cel mai probabil vom da o fugă până la Satu Mare și la Oradea, la familiile noastre, însă mă gandesc ca anul viitor să organizez eu Paștile acasă și să chem pe toată lumea aici :) Voi ce planuri aveți?












Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu