miercuri, 24 decembrie 2014

DIY Christmas table decor/ DIY Decor pentru Masa de Craciun

En
Tonight is Christmas Eve and I am extremely enthusiastic about it, since Christmas is my favorite holiday of all, because in this period I get to read, to listen to good music, to spend time with my family and my friends, in one word I can relax. I am sure that everybody will be having a Christmas dinner tonight, but if you are the host and don't know yet how your Christmas table will look like here's an idea for you!

Ro
În seara aceasta este Ajunul Crăciunul și sunt entuziasmată căci dintotdeauna Crăciunul a fost sărbătoarea mea preferată, pentru în această perioadă pot să citesc, să ascultă muzică bună, să îmi petrec mai mult timp cu familia și cu prietenii, și să nu am nicio grijă pe lume, într-un cuvânt să mă relaxez. Cu siguranță mulți dintre voi veți lua parte la cina de Crăciun, însă dăcă voi sunteți gazda și  încă nu știți cum va arăta Masa de Crăciun vă ofer eu o idee!

You will need:
- wine glasses
- big or small candles it's up to you
- Christmas decoration

Veți avea nevoie de:
- pahare de vin
- lumânări mari sau mici
- decorațiuni de Crăciun - globuri, ghirlande

This DIY is super easy. You just have to put the Christmas decorations in the glass of wine, turn the glass upside down and put the candles above it. It will take no more than 5 minutes to do this, and it will definitely make your Christmas table look more festive and pretty. Merry Christmas to you your family and your friends! Leave the everyday worries aside and surround yourself with love and peace!

Acest DIY este extrem de ușor de realizat și cu siguranță aveți tot ce vă trebuie acasă. Puneți toate decorațiunile de Crăciun în paharul cu vin, apoi întoarceți-l invers și așezați lumânarea. Cam asta e tot! Vă doresc un Crăciun cât mai fericit alături de familie și prieteni! Încercați să lăsați grijile de zi cu zi deoparte și încojurați-vă de iubire și pace!






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu