marți, 20 ianuarie 2015

This time, last year! Anul trecut, pe vremea asta!

En
I woke up today reading this post. It has been exactly one year since I wrote it, and things have changed a little since then...I can sleep now :)) but I am just as enthusiastic or even more I could say, about healthy eating and about what is yet to come: new ideas, new recipes, new decor inspirations, new collaborations, new travel guides. So thank you, my beautiful readers, for being there from day one, and those of you who came and will come along the way: welcome and I hope that this blog will bring you joy in your heart when you will read it! 

Ro
M-am trezit astăzi dimineața și primul lucru pe care l-am făcut a fost să citesc această postare. A trecut exact un an de când am scris-o, și multe lucruri s-au schimbat de atunci...acum pot să dorm :)) dar sunt la fel de entuziasmată, ba chiar poate și mai mult aș putea spune, de a mânca sănătos, de idei noi, de rețete noi, de noi inspirații în materie de decor, de noi colaborări, de noi călătorii. Astfel, vreau să vă mulțumesc vouă, cititorilor mei dragi care ați fost prezenți pe blog încă din prima zi, și celor care s-au alăturat pe parcurs și vor mai veni vreau să le urez bine ați venit, am speranța ca acest blog să vă aducă bucurie în suflet atunci când îl citiți!






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu