joi, 19 februarie 2015

Vegetable juice/ Suc din legume

En
I am currently in bed right now, I had lost my voice, and if I cannot speak I shall write :) In order to help a little my immune system, to recover more rapidly I prepared myself a very tasty and healthy juice made only with vegetables, and chia seeds because they do wonders. If you did not had the time to read about  the benefits of them, do not hesitate to read my latest post here.

Ro
Răceala sezonului de iarnă a mai făcut o victimă. În momentul de față mă aflu în pat, fără voce și am spus că deși nu mă pot exprima verbal o voi face în scris :) Pentru a-mi ajuta sistemul imunitar să își revină mai repede mi-am făcut un suc foarte bun și sănătos doar din legume și binențeles am mai adăugat și minunatele semințe de chia despre care se spune că fac minuni. Dacă încă nu ați apucat să citiți despre beneficiile acestora nu ezitați să citiți acest articol.

Ingredients:
- 5 carrots
- 1/4 celery
- 1/4 beet
- a small spoon of ginger
- chia seeds

Ingrediente:
- 5 morcovi
- 1/4 țelină
- 1/4 sfeclă
- a linguriță de ghimbir
- semințe de chia

There is not much work to do, just put everything in a juicer and once you are done, strain the juice with a strainer and add the chia seeds. If you don't really like the taste of vegetables so much, you can add an orange or apples. Until next time! I hope I will be able to speak then!

Mult nu veți avea de lucru! Puneți toate legumele în storcătorul de fructe iar după ce sunteți gata strecurați toată compoziția și adăugați semințele de chia. Dacă nu vă prea omorâți după gustul de legume puteți să mai stoarceți și o portocală sau câteva mere. Pe data viitoare! Sper ca până atunci voi putea vorbii!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu